4.7/5 - (12 امتیاز)
همواره یکی از دغدغه های اصلی مدیران با خبر بودن از محیط کسب و کار و رویدادهایی است که در داخل و خارج شرکت رخ می دهد. ابزاری که به این مدیران کمک می کند تا شرایط را تحت کنترل داشته باشند و از تغییرات به موقع با خبر شوند استفاده از گزارش و داشبورد حرفه ای در اکسل است.

داشبورد حرفه ای اکسل به افراد شرکت کمک می کند تا بتوانند روندها را بررسی کنند، شاخص های مختلف را اندازه گیری کنند و در نهایت در جریان اموری باشند که در شرکت و سازمان رخ می دهد. اگر سطح بلوغ افراد شرکت افزایش پیدا کند می توانند پس از مرحله گزارش گیری به مراحل بالاتر مانند پیش بینی شرایط آینده با استفاده از داشبوردها وارد شوند.

در ویدئو زیر خواهید دید اگر داده ها به صورت اصولی ذخیره شوند به چه راحتی می توانید گزارش های خارق العاده و داینامیک با استفاده از داشبوردها در اکسل تهیه کنید و داشبورد حرفه ای اکسل خود را پیاده سازی کنید.

سایر مطالبی که خواندن آنها را به شما توصیه میکنیم:

داشبورد چیست و چرا از اکسل برای ساخت داشبورد استفاده کنیم

اصول طراحی داشبورد مدیریتی اکسل

چگونه داشبورد مدیریتی در اکسل طراحی کنیم؟

اصول طراحی ظاهر داشبورد مدیریتی

هشت نمونه و الگو از داشبورد فروش در اکسل

داشبورد KPI کسب و کار و تعیین شاخص های کلیدی عملکرد

داشبورد مدیریت فروش در اکسل

عدم آشنایی با شیوه صحیح ذخیره سازی داده ها در اکسل و کار با داده ها و اطلاعات در اکسل، یکی از مسائل بسیار اساسی برای افرادی است که می خواهند به صورت حرفه ای با اکسل و پایگاه های داده کار کنند. بزرگترین اشتباه ساختن شیت های متعدد در اکسل هست. ?? متاسفانه خیلی از افراد از این روش استفاده می کنند. ?

عدم آشنایی با این اصول سبب می شود شما هر روز مجبور باشید ساعت ها مشغول به ورود داده ها و گزارش گیری در اکسل باشید. در صورتی که می توانستید با یک کلیک هر روز گزارش های کامل ارائه دهید. برای این منظور باید به صورت اصولی و استاندارد داشبورد اکسل خود را تهیه کنید.

همچنین برای آشنایی با داشبوردهای KPI در اکسل مطالعه این مطلب را پیشنهاد میکنیم:

داشبورد KPI کسب و کار و تعیین شاخص های کلیدی عملکرد

مشترک شدن
Notify of
guest

1 نظر
نظردهی درون متنی
مشاهده همه نظرات
جمشید رفیعی

جالب است