۱۰- دوره فراگیر اکسل- لیست های مستقل و وابسته (آموزش اکسل)

6
1132
5/5 - (1 امتیاز)
این قسمت ویژه رو تقدیم میکنم به همه کسانی که به اکسل علاقه دارند. خیلی مباحث توی این قسمت مطرح میشه. کلی راجع به لیست ها توضیح میدیم. سری هم به فانکشن های sumif، sumifs و indirect میزنیم. در کل یکی از بهترین آموزشهایی است که درست کردیم.

میتونید از توی کانال ما فایل های اکسل هر قسمت رو دانلود کنید.

مشترک شدن
Notify of
guest

6 نظرات
نظردهی درون متنی
مشاهده همه نظرات
mahdi.z

سلام عرض کردم
وقتتون بخیر
ممنون بابت آموزشهای خوبتون
یه سوال : اگه یه ستون بصورت لیست تهیه کنیم،بعد بخوایم یک داده های جدید وارد کنیم،ارور میده
چکار باید انجام داد؟

زهرا دایی

سلام ممنون وقت شما هم بخیر باشه
برای اینکه بخواین یک مقدار جدید که توی لیست نیست رو وارد کنید و ارور نده، موقعی که دارید لیست رو ایجاد میکنید مراحل زیر رو طی کنید:
بعد از اینکه از تب Data گزینه data validation رو انتخاب کردید و از پنجره زیر لیست رو ایجاد کردید، حالا به بخش error alert برید و تیک … show error رو بردارید و در نهایت روی OK کلیک کنید:

مسعود

سلام آقای دایی واقعا دستتون درد نکنه من که استفاده کردم. در خصوص صدای موزیک به نظر من اگه باشه ولی صداش پایین باشه بهتره در هر صورت اگر اکثرا دوست ندارند مشکلی نیست. اما یکی از آهنگهای فیلمهاتون خیلی قشنگه که مثلا تو قسمت اول تحت عنوان” 01-دوره-مقدماتی-حسابداری-و-مالی-آشنایی-کلی-با-نرم-افزار-اکسل” پخش می شه. می شه لطف کنید اسم این آهنگ و یا لینک دانلودشو بگذارید. ممنون و موفق باشید دوست عزیز

f.p

سلام
من اکثر آموزش هاتونو دیدم و استفاده کردم ولی یه پیشنهاد داشتم صدای موزیکی که حین آموزش پخش میشه نسبت به صدای مربی بلنده اگر ولومش پایین تر باشه فکر میکنم بهتر باشه.
موفق باشید