today-is-a-good-day
شنبه, آوریل 27, 2024
تلفن: 09120742891
ایمیل: amir.d@skillpro.ir
4.8/5 - (32 امتیاز)

دوره آموزش فرمول نویسی پیشرفته در اکسل

پس از اینکه با مقدمات فرمول نویسی در دوره فرمول های اساسی اکسل آشنا شدید (در اینجا) وقت آن رسیده است که پا به دنیای فرمول نویسی پیشرفته در اکسل بگذارید. شاید اسم فرمول نویسی پیشرفته در اکسل ترسناک به نظر برسد اما ما قدم به قدم با شما همراه هستیم تا به سطحی از فرمول نویسی در اکسل برسید که همکاران خود را انگشت به دهان کنید. به جای ساعت ها سردرگمی در کلاس های مختلف و هزینه های میلیونی برای آموزش، به راحتی و در هر زمانی که بیشترین تمایل برای آموزش را داشتید، فیلم آموزشی ببینید و از کار با اکسل لذت ببرید. این آموزش ها را مشاهده کنید و در کمتر از یک ماه به سطحی از توانایی در حل مسائل اکسل برسید که خیلی از مسائل را مثله آب خوردن حل کنید.

قبل از شروع فرمول نویسی بهتر است جداکننده آرگومان های خود را استاندارد کنید:

تغییر جداکننده آرگومان در توابع اکسل

38- خطای VALUE# در اکسل

39- خطای !ref# در اکسل

40- خطای !name# در اکسل

ادامه آموزش های دوره فرمول نویسی پیشرفته در اکسل به زودی به صورت مجموعه آموزشی فرمول نویسی پیشرفته منتشر خواهد شد.

فرمول نویسی پیشرفته در اکسل به چه معناست؟

وقتی حرف از فرمول نویسی پیشرفته در اکسل میزنیم یعنی شما با مقدمات و توابع اساسی اکسل آشنا هستید و وقت آن رسیده است که با مباحث عمیق و پیچیده تر در فرمول نویسی آشنا شوید. یعنی:

1- درک عمیق تری از توابع اکسل بدست آورید

2- با تعداد توابع بیشتری از اکسل آشنا شوید

3- از توابع اکسل به صورت ترکیبی بتوانید استفاده کنید

4- تقریبا هر مسئله ای را بتوانید تعریف و حل کنید

5- در نهایت به ماهیگیر قابلی در فرمول نویسی پیشرفته اکسل تبدیل شوید

فرایند حل مسئله در دوره فرمول نویسی پیشرفته اکسل

به صورت خلاصه فرایند حل یک مسئله در فرمول نویسی پیشرفته اکسل به شرح زیر است:

1- توانایی تعریف واضح و روشن مسئله

2- شکستن مسئله به بخش های کوچکتر

3- تشخیص استفاده از تابع مناسب

4- حل اجزاء مسئله

5- ترکیب راه حل های کوچکتر و رسیدن به جواب نهایی

در آموزش های دوره فرمول نویسی پیشرفته در اکسل قصد داریم با حل ده ها مثال کاربردی قدم به قدم مراحل بالا را در ذهن و ناخودآگاه شما نهادینه کنیم و مانند یک خلبان ماهر با توابع اکسل کار کنید. بیش از 200 قسمت و 1000 دقیقه آموزش به صورت ویدئویی با موضوع فرمول نویسی پیشرفته در اکسل! همه چیز دسته بندی شده هست و هر وقت به مشکلی خوردید به احتمال 90 درصد نمونه مشابه از اون مسئله رو حل کردیم.

در دور ه فرمول نویسی پیشرفته در اکسل اگر باز هم مشکلی داشتید 7 روز هفته به صورت 24 ساعت پاسخگوی مشکلات شما هستیم! همچنین از خدمات گروه حرفه ای پرسش و پاسخ ما در تلگرام می توانید استفاده کنید.

در یک پاراگراف مدرس دوره فرمول نویسی پیشرفته در اکسل را بهتر بشناسید

امیر دایی هستم، فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه صنعت نفت و کارشناسی ارشد مدیریت IT دانشگاه خوارزمی. حدود 3 سالی هست که به صورت حرفه ای کار با کامپیوتر و برنامه نویسی رو شروع کردم. 1.5 سال در شرکت مدیا همراه ارتباطات (شریک تجاری ایرانسل و همراه اول) به عنوان برنامه نویس و توسعه دهنده سیستم های اطلاعاتی فعالیت کردم. در حال حاضر هم در حال توسعه یک سیستم تحت وب مرخصی، محاسبات حقوق و دستمزد و مدیریت ارتباط با مشتریان در Laravel هستم. دو سال گذشته رو به تدریس حرفه ای اکسل و استفاده از این ابزار جهت توسعه سیستم های کاربردی در شرکت ها و سازمان ها پرداختم. بیش از 2000 دقیقه آموزش ویدئویی رایگان بنده رو می تونید در سایت skillpro.ir مشاهده کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر می تونید به صحفحه شخصی من به آدرس amirdaee.com مراجعه کنید.

 

با شرکت در دوره فرمول نویسی پیشرفته در اکسل چه چیزهایی به دست می آورید؟

1- چگون مسئله خود را به درستی تعریف کنید.

2- چگونه مسئله خود را به اجزا کوچک تر تبدیل کنید

3- از چه تابع یا تابع هایی در اکسل برای حل این مسئله استفاده کنید.

4- به غیر از توابع ابزار مناسب دیگر برای حل این مسئله چیست.

5- چطور به صورت ترکیبی از توابع مختلف برای حل مسئله استفاده کنیم!

6- و در نهایت اگر با هر مسئله جدیدی رو به رو شدیم، چگونه با آن برخورد کنید!

شاید شما به عنوان کسی که رشته حسابداری، مدیریت، MBA و مهندسی صنایع خونده و یا هر کسی که با اکسل به صورت روزانه کار میکنههمیشه این مشکل رو داشته باشید که چگونه مسئله خودتون رو توی اکسل حل کنید!

مثلا:

1- امروز گفتن از بین 100 فروشنده که بیش از 10000 فروش داشتن 10 نفری که بیشترین فروش رو داشتن اسم هاشون رو در بیار!

2- هر روز باید برای مدیرمون از بین 256 شعبه بانک گزاشی تهیه کنم که شعب رو براساس هزینه روزانه مرتب کنه! چی کار باید بکنم؟

3- میخوام یک فاکتور رسمی فروش درست کنم که به صورت داینامیک باشه و لازم نباشه به ازای هر فاکتور یه کپی از فاکتور قبلی بگیرم!

4- چطوری می تونم از بین 10 شاخص نمودار داینامیکی ایجاد کنم که مناطقه مختلف رو بتونم توی اون فیلتر و مقایسه کنم!

5- ما چند دسته محصول داریم و هر دسته خودش چندین زیر دسته داره. چطور باید یک لیست چند سطحی درست کنیم که اول دسته اصلی رو انتخاب کنیم، بعد لیست دسته های زیر مجموعه رو بده و بعد محصولات رو انتخاب کنیم؟؟ اصلا میشه همچین کاری انجام داد؟؟

6- فرمول های آرایه ای چی هستن؟ اصلا کاربرد هم داره؟؟

7- چطوری میتونم یک سرچ برای داده های خودم درست کنم که با وارد کردن هر حرف از اسم برای من کار فیلتر رو انجام بده؟؟

8- من یک لیست از 500 کارمندها دارم و همه پرداخت هایی که بهشون شده، چطور می تونم برای هر کارمند ریز پرداخت ها رو جلوی اسمش داشته باشم! فکر کنم بیچاره شدم، باید تک تک برای هر کارمند فیلتر کنم و … ????

در یک کلام!! به شما آموزش میدهیم چگونه با هر مسئله ای در اکسل موجه شدید اونو حل کنید!! مگه میشه؟؟؟ امتحان کنید، اگر نشد 100 درصد هزینه دوره و به شما بازگشت داده میشه.