5/5 - (8 امتیاز)

بالاخره فصل اول دوره فرمول نویسی پیشرفته در اکسل به پایان رسید و در این قسمت مطلب آخر را با عنوان چسباندن متن سلول ها به یکدیگر در اکسل را بررسی میکنیم. در این فصل تلاش کردیم افرادی را که کمتر با مقدمات در زمینه فرمول نویسی آشنا هستند را به صورت کلی با این مطالب آشنا کنیم و کمتر به مباحث پیشرفته در زمینه فرمول نویسی پرداختیم.
از فصل آینده دوره فرمول نویسی پیشرفته در اکسل به صورت جدی تر مباحث پیشرفته را مطرح خواهیم کرد و از مطالب گفته شده در فصل اول در موضوعاتی که مطرح خواهد شد تا حد زیادی استفاده خواهد شد.
در مطلب گذشته، از تابع SUMIF اکسل در ترکیب با تابع OR استفاده کردیم و مشاهده کردید که چگونه میتوان با ترکیب این دو تابع و البته استفاده از آرایه ها در اکسل، کارهای فوق العاده ای انجام داد. در این قسمت همان مسئله مطرح شده در قسمت قبل را به نوعی دیگر مطرح کرده ایم؛ به این صورت که نام و نام خانوادگی به جای یک ستون در دو ستون قرار داده شده است و شما می بایست به شکلی متن درون این دو ستون را به هم بچسبانید. این تکنیک را به دقت به ذهن بسپارید زیرا در آینده حتما از آن استفاده خواهیم کرد.

اکسل را خوب یاد بگیرید.برای ورود به کانال تلگرامی ما کافیست کلیک کنید.

برای مشاهده قسمت قبل دوره فرمول نویسی پیشرفته در اکسل میتوانید مطلب ” ترکیب تابع Sumif با تابع Or به صورت آرایه ای ” را مشاهده کنید. 

مشاهده با کیفیت 720

مدت زمان 10 دقیقه
دسته بندی

دوره فرمول نویسی پیشرفته در اکسل

مشترک شدن
Notify of
guest

0 نظرات
نظردهی درون متنی
مشاهده همه نظرات