4.9/5 - (10 امتیاز)

اگر به تازگی شروع به کار با اکسل کرده باشید، احتمالا به زودی به این نتیجه خواهید رسید که اکسل چیزی بیش از خطوط شبکه ای و شطرنجی است که میتوان مقادیر عددی را در درون سطرها و ستون های آن وارد کرد. شما میتوانید با استفاده از اکسل از محاسبات ساده ای مثل بدست آوردن مجموع چند مقدار و یا بزرگترین مقدار دریک ردیف یا ستون گرفته تا محاسبات پیچیده ریاضی و مهندسی، بدست آوردن مبالغ وام و بهره و طیف فوق العاده گسترده دیگری از انواع مختلف محاسبات دیگر را انجام دهید. شما به راحتی می توانید با استفاده از فرمول نویسی در اکسل هر نوع محاسبه ای را با کمی خلاقیت انجام دهید.

اکسل این کارها را با استفاده از فرمول ها انجام میدهند. در این سری مطالب آموزشی، که به صورت ویدئویی خواهد بود، به بررسی فرمول نویسی پیشرفته در اکسل خواهیم پرداخت و برآنیم که شما را از مراجعه به هر منبع دیگری برای یادگیری فرمول نویسی پیشرفته در اکسل بی نیاز کنیم.

اما در این سلسله آموزش ها نیز، آموزش فرمول نویسی را از مطالب پایه ای شروع می کنیم. در اولین قسمت دوره فرمول نویسی پیشرفته در اکسل ، مقدمه ای در زمینه فرمول نویسی و همچنین دلایل غیر فعال شدن فرمول ها در اکسل و تاثیر هرکدام از انواع داده (data type) بر روی فرمول های نوشته شده را بررسی میکنیم.

مدت زمان 5 دقیقه

مشاهده با کیفیت 720

مشترک شدن
Notify of
guest

0 نظرات
نظردهی درون متنی
مشاهده همه نظرات