4.7/5 - (6 امتیاز)

در دو مطلب قبل از سری مطالب دوره فرمول نویسی پیشرفته در اکسل در مورد تعریف نام در اکسل و چگونگی نامگذاری محدوده ها در اکسل صحبت کردیم و اگر با ما همراه بوده باشید، احتمالا می بایست با مزایای استفاده از این تکنیک در اکسل و دو روش مختلف برای تعریف نام در اکسل آشنایی داشته باشید. اما برای تعریف نام در اکسل می بایست قوانین تعریف نام در اکسل را رعایت کنید که در این قسمت به این موضوع خواهیم پرداخت.

در صورتی که قسمت های قبل در زمینه نحوه تعریف نام در اکسل را مطالعه نکرده اید میتوانید مطالب زیر را مشاهده کنید:

تعریف نام در اکسل( قسمت اول)

تعریف نام در اکسل (قسمت دوم)

به صورت کلی قوانین تعریف نام در اکسل سه مورد است که در زیر به آنها اشاره میکنیم و برای آشنایی کامل با هرکدام از این قوانین فیلم آموزشی زیر را مشاهده کنید:
1. هنگام وارد کردن یک نام جدید در اکسل، همیشه می بایست کاراکتر اول نام، یا حرف یا آندرلاین(_) باشد و نمیتوانید در اولین کاراکتر از فاصله استفاده کنید.
2. اگر نام مورد نظر شما چند کلمه ای است، نمیتوانید در بین کلمات از فاصله استفاده کنید و می بایست از آندرلاین(_) برای جداسازی کلمات خود استفاده کنید.
3. قانون آخر اینکه، نام هایی که استفاده میکنید می بایست منحصر به فرد باشند و امکان استفاده از نام های تکراری وجود ندارد.

برای مشاهده قسمت قبل دوره فرمول نویسی پیشرفته در اکسل میتوانید مطلب ” نامگذاری محدوده ها در اکسل (قسمت دوم) ” را مشاهده کنید. 

مشاهده با کیفیت 720

مدت زمان 4 دقیقه
دسته بندی

دوره فرمول نویسی پیشرفته در اکسل

مشترک شدن
Notify of
guest

0 نظرات
نظردهی درون متنی
مشاهده همه نظرات