5/5 - (1 امتیاز)
با سلام خدمت همه دوستان عزیز

بلاخره شرایطی پیش اومد که بتونیم دوره هایی هرچند کوتاه رو به صورت حضوری در خدمتون باشیم، امیدواریم کسانی که در این ورک شاپ حضور پیدا میکنن نهایت استفاده رو از آموزش ها ببرن.

راه های ارتباطی:

ایمیل: amir_daee@yahoo.com

تلگرام: https://telegram.me/amirdaee

سایت: https://skillpro.ir/

معرفی مدرس: 

امیر دایی هستم، دانشجو ارشد مدیریت IT دانشگاه خوارزمی. مدرس دوره های word، excel و برنامه نویسی به زبان های VBA و php. دو سال در انتشارات های مختلف کار تایپ، صفحه بندی، صفحه آرایی با نرم افزارهای word، corel ، indesign و photoshop انجام دادم و در حال حاضر هم کار برنامه نویسی به زبان php انجام میدم و به حوزه ارزش آفرینی و هوش کسب و کار علاقه خاصی دارم.

دانلود خلاصه رزومه

دانلود نمونه کارهای تایپ، صفحه بندی و صفحه آرایی:

دانلود فایل نمونه کارها

workshop-word2016-register

سرفصل های ورک شاپ:

1- تنظیمات مهم اولیه 2- تنظیمات صفحه جهت چاپ 3- شماره گذاری صفحات 4- آشنایی کامل با انواع break (فصل بندی) 5- استفاده از Styles 6- معرفی انواع tab و indent 7- استفاده از جداول style 8- عنوان گذاری تصاویر و جداول (Captions) 9- ساخت انواع فهرست ها (فهرست مطالب، جداول، تصاویر) 10- کاربردهای پیشرفته replace 11- کار با فایل های حجیم با تعداد صفحات زیاد

این ورک شاپ برای چه کسانی مفید است:

دانشجویانی که می خواهند پایان نامه خود را بدون دغدغه صفحه بندی کنند کارمندان انتشارات که می خواهند کار صفحه آرایی کتاب انجام دهند افرادی که می خواهند به صورت حرفه ای تر با نرم افزار word 2016 کار کنند. کسانی که دوست دارند قبل از ورود به بازار کار با نرم افزار ورد به صورت تخصصی آشنا شوند.

نکات:

این ورک شاپ در سایت پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی برگزار می شود و آوردن لب تاپ الزامی نیست.

workshop-word2016-register

مشترک شدن
Notify of
guest

0 نظرات
نظردهی درون متنی
مشاهده همه نظرات