5/5 - (12 امتیاز)

مفهوم تاریخ و زمان در اکسل همواره یکی از چالشی ترین و گیچ کننده ترین مفاهیم برای کاربران است. در این فیلم آمورشی تلاش کرده ایم شما را به صورت پایه ای و از ابتدا در جریان مفهوم تاریخ و زمان در اکسل قرار دهیم . پس از مشاهده ویدیوی مربوط به این قسمت احتمالا با من هم عقیده خواهید بود که کار با زمان و تاریخ در اکسل فقط به ظاهر پیچیده به نظر می رسد.

در مطالب گذشته هم گفته ایم که اگر مفهوم تاریخ و زمان در اکسل و نحوه منحصر به فرد ذخیره سازی این مقادیر توسط اکسل را به خوبی درک کنید تقریبا میتوانید از پس هر مسئله ای برآیید و دلیل اصلی اینکه افراد در این زمینه با مشکل روبرو میشوند فقط یک نکته است و آن این است که نحوه ذخیره سازی مقادیر زمان و تاریخ توسط اکسل را نمیدانند.

برای مطالعه بیشتر در زمینه مفهوم تاریخ و زمان در اکسل و آشنایی با توابع مختلف اکسل در این زمینه میتوانید مطلب ” نحوه استفاده از زمان و تاریخ در اکسل” را مطالعه فرمائید.

در این مطلب تلاش کرده ایم به صورت مورد به مورد و مفصل فرمت های زمان و تاریخ اکسل را نیز بررسی کنیم. همانطور که میدانید شما میتوانید تاریخ و زمان را به اشکال مختلف و در فرمت های متعدد نمایش دهید که معمولا کاربران اکسل به دلیل ناآگاهی از وجود این فرمت ها یا عدم توانایی در استفاده از آنها، از فرمت های تاریخ و زمان در اکسل بهره نمی برند.

اکسل را خوب یاد بگیرید.برای ورود به کانال تلگرامی ما کافیست کلیک کنید.

مشاهده با کیفیت 720

مدت زمان 16 دقیقه
دسته بندی

آموزش اکسل(نکته به نکته)

مشترک شدن
Notify of
guest

0 نظرات
نظردهی درون متنی
مشاهده همه نظرات