5/5 - (10 امتیاز)
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید از میان لیستی طولانی اسامی یا محصولاتی را انتخاب کنید. به جای اسکرول کردن و پیدا کردن اسم می تونید یک فرم بسازید و با یک کمبوباکس با قابلیت جستجو استفاده کنید. این ویدئو رو ببینید و از لینک زیر فایل اکسل فرم ساخته شده رو دانلود کنید.

دانلود فایل اکسل ساخت فرم با قابلیت سرچ

تفاوت این روش با سایر روشهایی که توی سایت ها و در دوره جامع اکسل توضیح داده شده این هست که تمام فرایند در کدهای vba اتفاق می افته و از هیچ تابعی در شیت های اکسل مثل search و if استفاده نمی شه. امیدوارم از این فیلم آموزشی لذت ببرید و از این فایل توی کارهای خودتون استفاده کنید. همچنین توی این آموزش با مسائل مهمی مثل ایونت ها و ساخت آرایه ها و تعریف مجدد اونها آشنا می شید.

مشترک شدن
Notify of
guest

16 نظرات
نظردهی درون متنی
مشاهده همه نظرات
حسن

سلام… بخشید فایلو دانلود کردم ولی انگار خرابه چون اکسترکت نمیشه!!!

poirotmohsen

سلام کمبوباکس من پیغام خطا میده!
براتون ایمیل کردم ببینید کجا رو اشتباه کردم؟!

شاهبداغی

سلام
خیلی عال بود
همیشه موفق و سربلند باشید

عبدالله عبادی

سلام و خداقوت
با چه نرم افزاری میشه یک رابط کاربری تعاملی با فرمت html شبیه به چیزی که شما برای دوره «ساخت داشبورد حرفه ای در اکسل» قرار دادید طراحی کنیم؟

m m

با سلام و خدا قوت یک مسئله ای در ذهنم هست می خواستم بدانم چگونه حل می شود فرض کنید ما در یک شیت اکسل در ستون اول حدود 50 تا سوال گذاشتیم در سایر ستونها، در سر ستون ها مثلا می نویسیم کلاس اول ، دوم ، سوم ، چهارم زیر هر کلاس تعدادی از سوالات ستون اول را با شماره دلخواه تعیین می کنیم می خواهیم در VBA فرمی طراحی کنیم که وقتی یک کلاس را فراخوانی کردیم ، سوالات مربوط به آن کلاس با همان ترتیبی که مشخص کردیم برایمان ظاهر شود چگونه باید این کار را… مطالعه بیشتر »

Mohsen

سلام ممنون از آموزش کامل وجامع تون

Ali Ghulami

این آموزش تان عالی است .
راجع به اینکه چطور ب ای هر فرد از یک لیست ۵۰۰ نفری جدا جدا فیش حقوقی صادر کنیم وبعد هر چهار تا در یک ورق A4پرنت بشه . ممنون اگر رهنمایی کنید

مهناز

عالی بود. این روش ساخت فرم با قابلیت جستجو خیلی بهینه و حرفه ای بود.