5/5 - (2 امتیاز)
در این جلسه به نحوه استفاده از پاور بی آی می پردازیم. در بخش قبلی (جلسه اول) با اصول مایکروسافت پاور بی آی آشنا شدیم. در این جلسه یک سری تجربیات عملی و راهنمایی هایی بیان خواهد شد.

روند عمومی استفاده از پاور بی آی

معمولا فعالیت ها و تحلیل هایی که در پاور بی آی یاد گرفته می شود، دارای یک روند عمومی می باشد. این روند به شکل زیر می باشد:

  1. وارد کردن اطلاعات به پاور بی آی و ایجاد کردن یک گزارش؛
  2. انتشار دادن گزارش به پاور بی آی سرویس، که در آن شما می توانید یک سری تصاویری ببینید یا داشبوردهایی ایجاد کنید؛
  3. به اشتراک گذاشتن داشبوردها با یک سری افراد دیگر، به خصوص افرادی که همکار یا رئیس شما هستند؛
  4. مشاهده و ایجاد ارتباط مابین داشبوردها و گزارش های به اشتراک گذاری شده در نرم افزارهای موبایلی پاور بی آی.

استفاده از پاور بی آی

برای مشاهده تمام آموزش های پاور بی آی به لینک زیر مراجعه کنید:

دوره رایگان و فیلم آموزش پاور بی آی (power BI)

 

همانطور که قبلا هم بیان شد این امکان وجود دارد که شما کل زمان خودتان را به پاور بی آی سرویس اختصاص دهید و تصاویر و گزارشاتی را مشاهده کنید که توسط سایر افراد ساخته شده اند. این مورد کاملاً خوب می باشد. ممکن است سایر افراد تیم شما هم فقط از پاور بی آی دسکتاپ استفاده کنند و این مورد هم کاملاً نرمال می باشد. به منظور اینکه شما بتوانید به صورت مستمر با پاور بی آی و کاربردهای آن آشنا شوید، تمامی موارد لازم را به شما نشان خواهیم داد. بعد از این مرحله شما بر اساس اولویت های خودتان می توانید نحوه استفاده خودتان را از این نرم افزار مشخص کنید.

در جلسه بعد یک تجربه واقعی را به شما نشان خواهیم داد. اولین اولویت شما در کسب و کار، یادگیری اصول مربوط به ایجاد بلوک های پاور بی آی است که مبنای اصلی تبدیل اطلاعات به گزارشات و تصاویر مناسب و مستند می باشد.

مشترک شدن
Notify of
guest

0 نظرات
نظردهی درون متنی
مشاهده همه نظرات